sobota, 19 kwietnia 2014

Makaron ze szpinakiem - mężczyzna gotuje

Moja mama często mówiła "jak ja lubię, gdy ktoś poda mi obiad, wtedy wszystko dobrze smakuje, cokolwiek by to nie było". Gdy byłam mała nie rozumiałam, o co może mamie chodzić, do czasu, aż sama zaczęłam gotować dla mojej rodziny.

Lubię przygotowywać potraw dla bliskich, ale czasem przychodzi taki moment, że chciałabym odpocząć od gotowania i chętnie zjadłabym coś ugotowanego przez kogoś innego. 


Mam to szczęście, że chętny jest mój mąż i od czasu do czasu ugotuje coś dla nas.  Jest początkującym kucharzem, wybiera przepisy proste, ale przepyszne. Jedną z potraw, która przygotowuje dla nas jest makaron ze szpinakiem.

Przepisy mojego męża od czasu do czasu znajdą się na naszym blogu.

Do jego przygotowania potrawy potrzebujemy:

- 2 piersi z kurczaka
- ok. 400 g makaronu, który lubimy
- 2 średnie cebule
- ok. 500-600g świeżego szpinaku
- 300 g śmietany 12%
- 3 ząbki czosnku
- ser do posypania
- sól pieprz, gałka muszkatołowa (niekoniecznie)




Kurczaka kroimy w kostkę i wrzucamy na patelnię, po trzech minutach dodajemy cebulę i czosnek.

Następnie dodajemy śmietanę i dusimy parę minut.


Na koniec wrzucamy umyty szpinak, dodajemy przyprawy i cały czas mieszamy. Przed podaniem posypujemy startym serem.


Za drugim razem mąż użył innego makaronu.


Smacznego życzy Kinga i Krzysztof

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz